Ti küldtétek :) - Pink&Blood

Pink&Blood

Ez a blog egy nagyon szókimondó pimasz és tele van friss hírekkel érdekességekkel ezotériával sztárpletykákkal és mindenmással amit mi Szamóca & Joghurt fontosnak tartunk na meg persze amiket ti tartottok fontosnak és érdekesnek ^^Jó nézgetést kívánnak a szerkesztők:Szamóca & Joghurt ^^

Chat ^^

Jackob

Óra ^^

Naptár^^

Friss topikok

Ti küldtétek :)

2011.02.06. 11:03

szerző: $zamóca & Yoghurt

Balázs történetei

Lényegében 2 sztorit szeretnék itt megosztani az oldal olvasóival. 30 éves vagyok jelenleg, de ez a 2 eset  óta nem találkoztam szellemjelenéssel.

1. Ez történt régebben. Nem voltam még 15 éves, de azt tudom h egyedül voltam a kisebbik szobában és csak egy apró lámpa világított közvetlenül mellettem. Fogalmam sincs merre voltak a szüleim, öcsém se volt itthon. Egyszercsak egy sziszegő hangot hallottam a szobánk bal felső sarkából. A hangból ítélve egy 30 év körüli férfié lehetett (már amennyire egy ilyen jellegű hangnál meg lehet állapítani az életkort). Pár másodpercig tarthatott az auditív "élmény", de éppen nem lettem nyugodt tőle. 

2. Na ez már durvább. Ettől megijedtem, annak dacára h nappal történt. 
Középiskolás voltam és akkoriban még öcsém otthon aludt. Szombat délelőtt lehetett és felébredtem ahogy szoktam, szokásosan. 8-9 óra lehetett, de még nem akartam felkelni és úgy döntöttem keresek magamnak valami izgalmasat ágyon "belül". Hát néztem azt, ahogyan a testvérem alszik. (Miértisne gondoltam, hiszen nincs is annál nyugodtabb látvány, ahogyan alszik az ember hozzátartozója, ismerőse, adott esetben a testvére). 
Bár ne tettem volna. Mindössze pár percig néztem, de olyat láttam, amitől féltem, mert annak a dolognak semmi keresnivalója nem volt ott. Az öcsém feje egy idő után "módosult". Egy fehér hálósipkát viselő arcot láttam (még a szeme is másmilyen volt) és maga felé, felfelé nézett a plafonra (még jó hogy nem nézett rám, mert hülyét kaptam volna), miközben mozgott a szája is (szerencsére hang nélküli volt a jelenség). Egy percen belül tarthatott a jelenség, utána elnéztem vagy pislogtam másmerre és szerencsére az a szokatlan arc a hálósipkájával együtt eltűnt. Úgy tudom semmilyen szörnyűség nem történt abban a lakótömbben, ahol ez történt (és még most is lakom), de el akarom majd kérni anyumtól a tömb adatait, hogy régebben mi volt ott és akkro hogyan funkcionált, mik történtek ott. De olyat is hallottam h ilyenkor halott rokonunk akar üzenni nekünk vmit. Jól tudom?

 

 Babette történetei

 

Az első alkalom egy beavatáson történt. A bandánkba egy pár srác akart csatlakozni, és persze beavatáson kellett túlesniük. A bandában rajtam kívül csak egy lány volt. Sokáig gondolkodtunk, hol legyen a beavatás, végül egy temetőre esett a választásunk. A terv a következő volt: a temetőben én és még 5-6 haver ráfekszünk/elbújunk a sírokon/sírok közt és ráijesztünk a srácokra, akik egyik másik haverunkkal jönnek végig a már előre megbeszélt útvonalon. El is helyezkedtünk, minden a terv szerint alakult. este volt már olyan 9-10 óra fele. Tisztán emlékszem arra az estére. Ráfeküdtem egy márványsírra, Bálint [az egyik haver] mellettem lévő jobb síron, Csabi [szintén már bandatag] balra 2-3 sírral arrébb. Egy trikó volt rajtam és egy térdgatya, mivel nyár volt és nagyon meleg. A sír, amire feküdtem hideg volt. Már hallottuk a beavatandók lépteit, neszüket, amikor a sír elkezdett melegedni. Először azt hittem csak a testem miatt lett meleg. Arrébb mozdítottam a kezem, ott is meleg volt, DE ott előtte semmilyen testrészem sem volt. Szóltam Bálintnak, hogy valami nem stimmel, megfogtam a kezét, és a sír tetejére tettem. Ő is megrémült, de nem fújhattuk le a beavatást, hiszen már egész közel voltak. Próbáltam lenyugodni, de Bálint szerint olyan fehér voltam mint a fal. A beavatás sikeres volt, de azóta se mentem annak a temetőnek a közelébe.

Ugyanazon a nyáron történt a második élményem is. Bandával az erdőben bicikliztünk. Egy hegyre tekertünk fel. Amikor felértünk egy keresztet találtunk, és egy sisakot, a sisakon egy lyuk volt. Kíváncsiak voltunk, ezért közelebb mentünk. A rozsdás sírfejfán egy kis rozsdás fémlap volt, alig lehetett elolvasni. Odaálltunk köré, és próbáltuk elolvasni a szöveget a táblán. A felét nem tudtuk elolvasni, csak ennyit: " egy ismeretlen katona" és "II. világháború". Amikor próbáltuk tovább olvasni furcsa hangokat hallottunk messze ugyan, de körülöttünk. Aztán ezek az ágreccsenések, és egyéb furcsa hangok közeledtek. Már kb. 20 méterre lehetett a hang forrása, amikor egy férfi üvöltést hallottunk. Ez nem egy egyszerű üvöltés volt, fájdalmas, jéggé dermesztő üvöltés volt. Nagyon megijedtünk, hiszen semmit sem láttunk, de a hang elég közelről jött. Pár srác a bandából nem sokkal az eset után visszament oda, nem hittek nekünk. Ők is hallották az ágreccsenést az üvöltést, de ők hallottak egy egészen más zajt is. Ágyúhangot és fegyverropogást. 

A harmadik eset egy vagy két éve történt. A papám meghalt még 2006ban. A nagypapám nekem nagyon fontos volt, ő volt a példaképem. A halála akkora űrt hagyott bennem, ami szerintem sose fog begyógyulni. A papám egy szívinfarktus után az egyik lábát húzta. A mamámnál voltam, egy keddi nap volt, sosem felejtem el. A papámnak külön szobája volt. Ott voltam abban a szobában mindig, amikor a mamámhoz jöttem. Ezen a keddi napon éppen tanultam a papa ágyán, amikor furcsa dologra lettem figyelmes. Pipafüst illatát éreztem a levegőbe. A papámon kívül senki sem pipázott. Követtem az illat forrását, egészen a papa foteléig. Mindig abban ült, és pipázott. Egy könnycsepp csordult végig az arcomon, majd visszamentem a szobába tanulni. Nem sokkal később csoszogást hallottam a nappaliban, ami a konyha felé haladt. A mamám nem csoszogott, ezért kinéztem a szobából, de nem láttam semmit. Visszaültem a könyvek fölé. De a csoszogás csak nem maradt abba. Bementem a mamámhoz, hogy ő is hallja ezeket, és a pipafüstöt is érezte-e, de ő nem hallott semmit, és nem érzett semmit. Mikor kiléptem a mamám szobájából, egy árnyat láttam a szemem sarkából a konyhába menni. Kíváncsi voltam, követtem. Mikor beléptem a konyhába egy szemüveges, magas, őszes alakot láttam, a nagypapámat.

Tamás történetei

Szia!Tamás vagyok.Láttam az oldalt és nagyon meggyőző,én hiszek a szellemekben!
Velem még nem történt ilyesmi,de pár ismerősömmel igen!Pont ma beszélgettünk ezekről,és mit ne mondjak nem tudok aludni (4:13).
1,
Nagybátyám barátnője volt 6 éves amikor meghalt a nagypapája (apja apukája).Nagyon imádta,imádott hozzá járni,egyik nap megtudta,hogy meghalt.Még aznap a szülei átmentek az asztalos szomszédhoz (panelházban)és ő volt csak egyedül otthon.A sárga sötétítő függöny el volt húzva és a TV ment halkan ő meg rajzolt.Egyszer csak kopogást hallott az ablakon keresztül,és egyel felettük lakott egy másik család,ott volt 2 gyerek.Gondolta biztos csak ők viccelődnek,mert volt hogy madzagon lógattak le kazettát,hogy tegye be és halgassák azt,de ez ütemes kopogás volt mint az ajtón.Ez eljátszódott kb 3-szor,és kinézett az ablakon,nem látott senkit.Futott a szomszédba,hogy a papa elköszönt!
Mint utólag kiderült.nem volt senki a felettük lévő lakásba!
2,
Ugyan ez a család volt.Ez még régebben.Az apukája anyja nagyon beteg volt,őt is imádta.Ez olyan súlyos volt,hogy nem engedték be,mert nem szép látvány volt.Egyik este nézik a nappaliban a TV-t és még anno kaptak egy kristály díszt (nem tudom mi volt az) és az egyszer csak ripityára tört.Másnap jött a hír,hogy meghalt a mamája!
3,
Nagybátyám legjobb barátja mondta ezt el.Mondta,hogy a barátja nagymamája nemrég halt meg!Egyik este nem tudott elaludni és kinyitotta a szemét és az ágy szembe volt a konyhasarokkal amin volt egy kép,a plafon részéből látta vele szembe jönni a nagymamáját,azonnal megijedt.Másnap ahonnan kijött a szellem,hiányzott a vakolat!
4,
Szintén nagybátyám barátja mondta ezt.Neki meghalt a nagymamája (apja anyja).Este az apja nem tudott  elaludni és az asztalon volt a doboz cigije.Egyszer csak hallotta,hogy valaki kivett a dobozból egy szálat,azt hitte biztos a fia volt ezért nem nézett oda.
Egyszer csak hallott egy hangot pont olyat amilyen az anyjának volt, azt mondta :"Sosem tudtad bebizonyítani,hogy szerettél!"
5,
Ezt szintén a nagybátyám barátja mondta.Volt egy másik ismerőse aki valamilyen munka miatt a kutyájával ideiglenesen máshol aludt.A szobában nem volt ablak,semmi csak a bejárati ajtó!Hallja,hogy nyílik ki az ajtó,biztos a huzat volt,de nem lehetett,mint ahogy azt már írtam.Ez eljátszódott kb 3-szor,amikor látja,hogy a kutya támadó pózban van és vicsorít és egyszer csak a fólián lépteket hallott,rendes emberi lépéseket! Azonnal futott ki a házból,levitte a kutyát pisilni stb...és nem tudta hol aludjon,majdnem szívrohamot kapott!
6,
Megint csak a nagybátyám barátja mondta!
Ez egy haver volt,akinek az apja halt meg nemrég.Volt egy pipája,egy ajtós szekrényben tartotta mindig.Mióta meghalt kb rá 2 héttel minden este be volt csukva a szekrényajtó,még csak nem is rossz,hibátlan szekrényről van szó!Minden este hallotta a szekrényajtóból jövő nyikorgást.Senki sem hitte el.Egyszer áthívta pár barátját (köztük nagybátyám barátját is) sörözni és mondta,hogy reggelre ki lesz nyitva.Sátorban aludtak a kertben,este be volt csukva pedig senki nem ment be a házba!Reggelre tényleg nyitva lett.Mióta oda vitte a sírhoz a pipát azóta nem nyílik ki a szekrényajtó!
7,
Úgy van,ezt is a nagybátyám barátja írta.
Ők lakótelepen laknak és nem tudom,hogy mikor,de össze szoktak gyűlni a lakótelep közepén az összes lakó.Ismerősei mondták,hogy van egy Dobermann-juk és minden este ugyanazt a falat egyenesen bámulja.Hiába szóltak rá,nem reagált semmit.
Hát a gyűlésen,ünnepségen levitték a kutyát is,elkezdte a falat bámulni.Mondta a gazdája,hogy most nézzék,kezdődik.Kb 20 másodpercig bámulta a falat,majd oldalazva elindult,szólt neki mindenki,de senkire nem figyelt,egyszer csak nekiment a közeli fának,ennyire nem figyelt!
8,
Ezt már a nagybátyám mondta! Ez nem annyira szellemies,de talán picit az!
Víz-gáz-fűtésszerelő a nagybátyám.Kaptak munkát a munkatársával itt Pesten,és ott kellet aludni,egy szinte üres lakásról van szó.
Két különböző szobában aludtak,mindkét szobában ugyanazok a fekete-fehér festmények voltak,azonos személyekről.A nagybátyámnak rémálma volt ezekről az arcokról.Másnap reggel mondja a munkatársának,hogy nem aludt túl sokat,a társa sem!
Mondta,hogy rémálma volt ezekről az arcokról,kérdezi a társa:"Neked is?"! Azt mondta,hogy átvitte az ágyát a másik szobába,leszedték a festményeket,és a két ágyat összetolva aludtak!
9,
Ezt a bátyám mondta,elég rövid.
Még régen,reggel mondta,hogy valami megérintette a lábát,felkapcsolta a lámpát nem volt ott senki.
Kb 2-3-szor ismétlődött meg a dolog,mikor kb negyedszerre egy sötét alakot látott elmenni az ajtón keresztül!
Hát ennyi lenne.

 

D.O.M. története

Sziasztok!Én is észleltem már ilyen paranormális dolgokat,meg fura jelenségeket.Az első eset asszem tavaly történt:Playstationöztem,mikor éreztem,hogy valaki megfogja a vállamat.Hátranéztem,de senki se volt ott.A házban csak én voltam,meg a nagymamám,anyám meg kint volt a kertben,a nagymamám pedig aludt.De azt hittem,csak képzelődök.Egy ideig nyugi volt,de pár hónap után megint jöttek a fura dolgok.Épp tv-t néztem a nappaliban,ahol volt egy tükör,és a tükörből látni lehetett az én szobámat.Na a lényeg,hogy tv-t néztem,s a szemem sarkából láttam,hogy a szobámból egy sötét alak bámul engem,de ha teljesen odanézek,eltűnik.Szoktam járni hittan-ra,és egyik nap pont az ilyen dolgokról volt szó,és elmondtam hogy én mit láttam.Akkor azt mondták,ne figyelljek oda,és majd elmúlik.Megfogadtam a tanácsot,de ha nem figyeltem oda,akkor olyan volt,mintha az alak egyre közeledne felém,de ha ránéztem,akkor persze eltűnt.De ez is elmúlt egy pár hónap után.Mikor azt hittem,végre minden ilyesminek vége,bebizonyosodott,tévedtem.Van egy rossz szokásom,hogy éjjel valamire felkelek,és ilyenkor mindig bekapcsolom a tv-t és visszaalszom.Tehát,tv-t néztem,olyan hajnali 1-2 körül lehetett az idő,mikor a padlásról kopogásokat hallottam.Először megint úgy voltam vele,hogy csak halucináció az egész.De ez a kopogás így ment hónapokig,volt amikor át kellett mennem anyámhoz az ő szobájába,mert annyira féltem.Anyámnak persze elmondtam ezeket.Először nem hitte el,de mikor már nagyon sokszor szóltam neki,hogy miket látok/hallok,felhívta osztálytársam anyukáját,mert ő már tapasztalt ilyesmiket,és azt mondta,hogy addig,amíg el nem múlik,gyertyát kell éjjel gyújtani.Kipróbáltuk,és érdekes,elmúlt minden.Habár rá 3 hónapra egy bizarr dolog még megtörtént:Épp az udvaron beszélgettünk a szomszédgyerekekkel meg az anyjukkal,aki azt mondta,egyszer megpróbált szellemet idézni.Eléggé besz@rva ugyan,de kénytelenek voltunk benézni az ablakon.Azt láttuk,amint a kutyák a bejárati ajtó felé néznek és ugatnak.Mintha valaki vagy valami az ajtó előtt állt volna.Nagyon megijedtünk,gyorsan elszaladtunk.Azóta semmi sem történt,de ki tudja,hogy lesz-e még vagy sem ilyen.

 

Ági történetei

 
Sziasztok. Sajnos én is elég sok szellem-történetet és furcsaságot 
átéltem már. Ez egészen kisgyerekkoromban kezdődött. Az akkori 
lakásunkban, a 4. emeleten a kisszobában, ami az én szobám volt, 
furcsa, sötét alakot láttam.
Majdnem minden éjszaka megtörténtek ezek a jelenségek.
 
Aztán egy időre megszűnt, kb. 12 éves lehettem, amikor már - vagy 
nem észleltem, vagy - nem volt több jelenség.
 
Egészen 2006-ig voltam viszonylag nyugodt ezen a téren. Aztán 
főiskolás lettem, és mivel nem a szülővárosomban van az iskola, 
így albérletbe költöztem. Szeptembertől számítva 2 hónapon 
keresztül nem volt semmi gond. Decemberben jelentkezett az első 
furcsaság újra. Különleges sípoló-visító-nyikorgó hangot lehetett 
éjszakánként hallani a mi szobánkban, egy barátnőmmel együtt 
laktunk ott. És nem hallucináció volt, mert ő is hallotta a 
 
hangokat.
A következő furcsaság az volt, mikor épp a boltból jöttünk haza 
estefelé. Láncos biztonsági zár volt az ajtón, mi rendesen, ahogy 
szoktuk, becsúsztattuk a láncot a helyére. Ahogy beléptünk a 
szobánkba, a biztonsági lánc kicsúszott és leakadt a helyéről, 
lógott és csörgött, mintha épp bejött volna valaki az ajtón. DE AZ 
AJTÓ ZÁRVA VOLT!
Mi nagyon megijedtünk azon az éjszakán is. Nem tudtunk aludni.
Emellett különös, hideg fuvallatokat is tapasztaltunk. 
A számítógépem pedig többször volt, hogy magától bekapcsolt. És be 
se volt dugva a csatlakozó a konnektorba.
 
Aztán 2008-tól kollégista lettem. Azt reméltem, megszabadulok az 
eddig átélt borzalmaktól, de tévedtem: a neheze még ezután jött.
 
A koliban földszinten lakom, és sokszor tapasztalok itt is 
furcsaságokat:
 
1) hideg fuvallatok,
 
2) fényjelenségek a teljes sötétben, vagy félhomályban.
 
3) különös kaparások, nyikorgások, sikolyok, -- ja és nincs se 
szobatársam, se iker-szobatársam. Tehát a mellettem lévő szoba 
teljesen üres!
 
4) Többször volt hogy magától kinyílt az ajtóm.
 
Barátnőmnél voltam, aki szintén kolis. Saját szememmel láttam, 
hogy valaki cibálja a barátnőm szobájában a függönyt, pedig sem ő 
sem én nem voltunk az ablak közelében.
Többször volt olyan esemény, hogy a zene akkor is szólt, ami pedig 
 
csak CD-n volt, mikor barátnőm rég kivette a CD-t a gépből.
Nála is történtek fényjelenségek, sőt többször is jártunk már úgy, 
hogy fényképezés és kamerázás közben szellemeket vettünk fel.
Nagyon durva jelenségek ezek.
Főleg az, amikor barátnőm bögréje úgy tört el, hogy előtte 
lebegett a levegőben.
 
Ezeken felül még olyan jelenséget is tapasztaltunk, hogy ami ki 
volt kapcsolva, az bekapcsolt mire visszaértünk a szobába, és 
fordítva is megtörtént... A felkapcsolt lámpa fénye kialudt, mire 
visszamentünk.

 

Márta történetei

  Szia !

Már elég régóta leakarom írni az én igaz történeteimet,de csak most van rá időm. (:

Naszóval 10 éves voltam amikor meghalt a nagymamám akit nagyon szerettem.

 Ezek után eléggé megváltozott az életem ;magamba fordultam, nemszóltam senkihez kb.depis lettem.
 

Folyamatosan beszéltem a nagymamámhoz esténkén míg egy este már elég késő volt és lefeküdtem aludni ....
 

egyszercsak azt éreztem hogy valaki megsimogatja az arcomat pontosan úgy ahogyan azelőtt a mamám tette minden este amikro ála voltam.Természetesen nagyon megijedtem hiszem mégcsak 10-11 éves voltam és eléggé félős.

Ezek után folyamatosan történtek a furcsa dolgok mint pl.: éjszaka bekapcsolt magától a hifi és szólt a zene miközben a hangerő folyamatosan változott. :S  Aztán olyanis volt ,hogy magától kikapcsolt a tv ..először azthittem hogy a hugom vagy én véletlen megnyomtuk a távirányítót ,deamikor megláttam hogy a távirányító fentvan a szekrényen a hugom pedig az ágyon énpedig a fotelben ülök..szóval nem nyomhatta meg senki egyszerűen csak kikapcsolt, persze én nem akartam elhinni hogy ezeket egy szellem műveli hanem inkább bemagyaráztam magamnak hogy biztos csak elromlott a tv,de aztán furcsáltam hogy azért egyszerre több dolog is "elromlik " a házban.. Mostmár 95%-ig biztos voltam hogy ez egy szellem.

A másik 5%-ban akkor lettem biztos amikor 12,5 évesen elköltöztünk abból a házból egy panelba és éjszakánként amikro tv-t néztem megintcsak kikapcsolt a tv miközben ez már nem ugyanaz  a tv volt ami régebben kapcsolt ki magától. A másik hogy elégsokszor amikor már énmeg a hugom lefeküdtünk aludni és a szekrény recsegett állandóan.

Meg amikor azthallottam hogy vki járkál az előszobában pedig csak én voltam otthon és teljesen olyanvolt mintha vki elmenne a kabátok mellett és végigsúrolná a keze vagy én nemtom de nagyon rémísztő volt.

Mostmár elfogadtam hogy ezek velem vannak ésmár nem is igazán félek :)

OCTOBER TÖRTÉNETEI

 

Hm hol is kezdjem. Talán ott, hogy velem kiskorom óta fura dolgok történnek, olyanokat látok amiket mások nem, és olyanokat hallok amiket rajtam kívül senki.
Még mikor egészen  kicsi voltam, na jó annyira nem, talán 7-8 éves, kertes házban laktunk. Szép nagy ház volt, de ez lényegtelen :) Ha beléptünk a bejárati ajtón, egy folyosóra értünk aminek a végén volt a nappali, mellette mindkét oldalon szobák.
Én a nappaliban ültem a kinyitható kanapén, ami franciaággyá volt alakítva, nem volt alja hanem 4 lábon állt. Azt hiszem tv-t néztem vagy vártam anyát, már nem emlékszem pontosan, a lábamat meg lelógattam az ágyról. Egyszercsak éreztem hogy egy kéz kulcsolódik a bokámra és erősen megszorítja. Le akart rántani az ágyról. Annyira megijedtem hogy még sírni is elfelejtettem egy percig. Üvöltve rohantam a másik szobába, de gondolhatjátok senki nem hitt nekem:S
Azóta soha de soha nem lógatom le a lábamat semmilyen ágyról, még a sajátomról sem!
És ez csak egy történet a számtalan közül!


Ez a különös dolog is ugyanabban a kertes házban történt, azzal a különbséggel hogy most idősebb voltam. Talán 9-10 éves, azt hiszem, de nem biztos. :)
Kint játszottam a kertben és már igencsak besötétedett, ezért befelé igyekeztem, nem akartam a sötétben kint maradni. Ahogy beléptem a bejárati ajtón, egy alakot láttam a folyosó végén. Tudtam hogy nem anyuék azok, hiszen ez egy férfi lehetett, igaz az egész alak sötét volt, így az arcát nem láthattam. (Megjegyzés, anya és apa már rég elváltak, így férfi nem élt velünk, az egyetlen hímnemű egyed az öcsém volt :) )
Tudtam hogy engem néz, de ahogy észrevette hogy én is őt nézem, elsuhant a kisszobába, majd eltűnt. Sírva szaladtam be a nagyimhoz, de ő átnézte a házat és nem látott senkit. :S

1-2 év múlva, arra jutottunk hogy az a ház túl nagy nekünk, ezért panelba költöztünk. Éltem iskolás éveimet, és el is feledkeztem az alakról, talán a sok tanulnivaló és a barátok miatt. :)
Így is maradt egészen 4 évvel ezelőttig (22 éves vagyok:))
Egyik nap lefeküdtem aludni, nagyon álmos voltam már de nem tudtam elaludni. Az ágyam az ablak alatt van, szemben a gardrobbal, ahol nincs ajtó. Épp a báránykák számolgatásával voltam elfoglalva, mikor láttam hogy valaki kijön a gardrobból és távozik a másik ajtón, ami persze csukva volt. Láttam az egész alakot, férfi volt, nadrágot, fehér polót és baseball sapkát viselt. Nem nézett rám, csak távozott.
Azonnal felkapcsoltam a lámpát, persze senki nem volt ott. Nagyon megijedtem, még azelőtt soha nem láttam ennyire tisztán, ennyire életszerűnek. Felkapcsolt villany mellett sem mertem elaludni.

Történtek még furcsaságok, de azok nem voltak olyan nagyok hogy emlékezetesek maradjanak. Persze emlékszem rájuk, de nem érdemes azokat leírni, akkora dolgok azért nem voltak :D
Szóval ez nem is olyan rég történt, szintén elalvás előtt. :)
Lefeküdtem hogy végre elaludjak, mikor már majdnem sikerült éreztem hogy valami megsimogatja a hajamat. Rögtön kinyitottam a szememet, és egy kezet láttam távolodni tőlem. Semmi más nem volt, csak egy kéz.
Felnyomtam a villanyt és eltűnt. Csak megsimogatott, semmi mást nem csinált(hál istennek, mert biztos hogy ott haltam volna meg :))majd mint aki jól végezte dolgát, eltűnt :)
Kicsit megijedtem igaz, de nem kerítettem neki nagy feneket. Már megszoktam, de ez nem azt jelenti hogy megengedett a tapizás :D
Talán furcsa néhány embernek aki elolvassa a történeteket, hogy kicsit viccesen fogalmazom meg őket. Hát igen, tényleg így van, de már hozzájuk szoktam valamennyire, mármint a látogatókhoz :) Ezért nem dramatizálom túl.
Így van jól, ahogy van :)

Ez úgy 2 hete történhetett, saccper akörűl :)
Elnyomtam a tv-t mert valami hülyeség ment benne és én nemigazán voltam rá kíváncsi. Igaz, álmos se voltam, de inkább lefeküdtem minthogy pusztítsam az agysejteimet :D
Befelé fordultam a fal felé, úgy jobban szeretek aludni. Már vagy 5 perce csukva lehetett a szemem, mikor éreztem hogy megint simogatja valaki a hajam. Meg akartam fordulni, és láttam hogy egy fekete alak térdel felettem. -ahogy meg mozdultam, ő leugrott az ágyról és eltűnt. Megijedtem, pedig nemegyszer láttam már őt, de eddig ilyet még nem csinált.:S
Alig bírtam elaludni utána, féltem megint visszajön. De hajnalban a fáradság győzött, és elaludtam végre :)

Mostanában, hangokat hallok, amik a nevemet suttogják. Legelőször férfi hang volt, és én azt hittem hogy az öcsém, még le is szidtam hogy miért nem hagy békén, ne szólítgasson, de mondta hogy nem ő volt. Aztán később eltűnt a hang és átvette egy női. Gyönyörű hangja van, nem ijesztő inkább szépen csengő :)
Majd később a hanghoz illetve a hangokhoz alakok is kapcsolódtak. Aludtam egyik este, és arra keltem hogy az ágyam széle besüpped és valaki simogatja az arcom. Kinyitottam a szemem és megláttam egy gyönyörű nőt, aki az ágyamon ült, fölém hajolva és engem simogatott. Hófehér volt mindene és kedvesen mosolygott rám ahogy észrevette hogy őt nézem. Én is rámosolyogtam, hiszen tudtam nem akar nekem ártani. :)
Elnéztem a szekrényem felé, ahol megláttam a fekete alakot aki engem nézett, ő nem jött oda gondolom nem akart megijeszteni. :) Az az alak volt, aki múltkor fölém térdelt, gondolom elszégyelte magát amiért megijesztett legutóbb, és inkább csak tisztes távolból figyelt minket.
Ahogy a gyönyörű nő simogatott, el is aludtam hamar, és mire reggel felkeltem már egyik sem volt ott. De tudom nem akarnak bántani, még a férfi sem hiszen ő régebb óta van velem, mint a nő csak nemtudta hogyan is közelítsen :) Ő volt az aki a régi kertes házunkban a folyosón engem nézett, vagy aki távozott a gardrobból és aki nem is olyan rég fölém térdelt az ágyon :)
Remélem nem kiabáltam el, és tényleg nem akarnak ártani nekem, én úgy érzem hogy nem :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkandblood.blog.hu/api/trackback/id/tr472641718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása